Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Κακομαθημένο κωλόπαιδο ετών 26 κλαψουρίζει (δείτε το βίντεο)


Με εκνευρίζουν όλα.
Με εκνευρίζουν όλοι.
Γαμώ τη σχολή μου. Ολόκληρη. Με ό,τι και όποιον έχει μέσα. Σα κονσέρβα.
Γαμώ την απροσδιοριστία μου.
Γαμώ τη γκρίνια μου και αυτά που την προκαλούν.
Γαμώ τα μυαλά μου.
Γαμώ τους φίλους.
Γαμώ τους εχθρούς.
Γαμώ τους αγνώστους. Είναι εν δυνάμει τα δύο παραπάνω.
Γαμώ τους μηδενισμούς. Μου και σας.
Γαμώ το χιούμορ το δικό μου.
Γαμώ το χιούμορ αυτών που με βλέπουν και γελάνε. Είτε το θέλω, είτε όχι.
Γαμώ τις εξόδους.
Γαμώ το μιζέριασμα στο σπίτι.
Γαμώ τις ρήσεις περί απλότητας της ζωής.
Γαμώ όσους τη ζουν έτσι. Τους γαμώ έστω και αν το πιστεύουν.

Η ζωή είναι μη γραμμική. Έχει δυναμικές συνθήκες.

ΤΗ ΓΑΜΩ ΚΑΙ ΑΥΤΗ.

Γαμώ τα φυτουκλιάρικα σχόλιά μου.
Πάω να κατουρήσω.(λαϊκή απαίτηση)

Ζητώ ένα Ζήτω επειγόντως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου