Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

ωχ αδερφέ...


Ακούω μουσική, προφανώς απο mp3 και πιάνω τον εαυτό μου να στραβώνει όταν ο media player δεν βγάζει την εικονίτσα με το εξώφυλλο του δίσκου κάτω αριστερά. Λες και όταν δεν λέει uknown artist αλλάζουν όλα...

Όλα μου τα
cd είναι πεταμένα μέσα σε μια ντουλάπα και ανάθεμα αν θυμάμαι τα περισσότερα από αυτά. Κάποια χρόνια πριν ήταν η μικρή μου περιουσία και τώρα μου φτάνει να βλέπω απλά ένα μικρό εξώφυλλο σε μια οθόνη κατεβάζοντας 5 δίσκους την μέρα και ακούγοντας με τα βίας μισό...

Θα μου πεις τι κλαίγεσαι μαλάκα στο χέρι σου είναι... Δεν είναι... Η κατάσταση με τα
mp3 και η σιχαμένη ευκολία με έχει αφομοιώσει τόσο ώστε μπορώ μόνο να παραπονιέμαι, και οι μοναδικές περιπτώσεις που αγοράζω κάποιο cd είναι αν κάποια ανεξάρτητη ελληνική μπάντα βγάλει δίσκο, αλλά και τότε είναι πιο πολύ σαν να συμμετέχεις σε έρανο παρά σαν να κάνεις την καύλα σου (πάλι...;)

Ίσως ένα πικάπ σώσει την κατάσταση και με ρίξει στον φετιχισμό...Προς το παρόν όμως είμαι στην φάση του ωχαδερφισμού...

3 σχόλια:

  1. εγω πάντως έχω στο μυαλό μου μια συγκεκριμένη ελληνική μπάντα που ούτε εκείνης το cd έχεις πάρει ακόμα ;)

    τα χουμε πει πάντως, κι εγω εχω μια 25αρα cd στοιβαγμένα (πεταμένα) στο αυτοκίνητο, απο εκεί που παλιά μόνο που δεν τα ξεσκόνιζα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παράθεση χρήσιμου λήμματος:
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A9%CF%87%CE%B1%CE%B4%CE%B5%CF%81%CF%86%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82

    ΑπάντησηΔιαγραφή