Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

IDeals


Τις προάλλες κατέβηκα στο κέντρο και είχε πορεία. Προκειμένου να φτάσω στον προορισμό μου, αναγκάστηκα να διασχίσω πεζός τον κύριο όγκο των διαδηλωτών και ξέρεις τι παρατήρησα;

Είδα μπάτσους με παλούκια στα χέρια, είδα και αριστερούς με παλούκια στα χέρια, είδα και αναρχικούς με παλούκια στα χέρια, είδα και φασίστες με παλούκια στα χέρια και πάει λέγοντας…

Προσπέρασα και πήγα να κάνω τη δουλειά μου. Επιστρέφοντας, από περιέργεια, επέλεξα να ακολουθήσω την ίδια διαδρομή και ξέρεις τι παρατήρησα;

Είδα μπάτσους με αίματα στο κεφάλι, είδα και αριστερούς με αίματα στο κεφάλι, είδα και αναρχικούς με αίματα στο κεφάλι, είδα και φασίστες με αίματα στο κεφάλι και πάει λέγοντας…

Κάτι δεν πάει καλά..

Σκέφτομαι ότι μάλλον δεν πρέπει να εντάσσεσαι, πρέπει να αδιαφορείς για τα κινήματα. Να κάνεις κάτι αν είναι δυνατόν για να σωθείς, κάτι για να αντισταθείς στα πράγματα του συρμού, στη χυδαιότητα. Προσωπικά, θέλω να κοιμάμαι ήσυχος τα βράδια. Να μου δίνει χαρά ζωής αυτό που κάνω..

Σημαντική υποσημείωση: Στην πραγματικότητα, δεν έχω κανένα πρόβλημα με το ξύλο.
Αλλά το γνήσιο και αυθεντικό ξύλο. Όχι αυτό το πράγμα, το μπάσταρδο..

6 σχόλια:

  1. Αυτό το blog πάει από το κακό στο χειρότερο. Πιστεύω πως αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να πάτε ήσυχοι και ασφαλής στα κρεβάτια σας και να αφήσετε τα κείμενα της αδιαφορίας για την ελληνική πραγματικότητα, γιατί περί πραγματικότητας πρόκειται. Όνειρα γλυκά ομορφούλη μου, σου εύχομαι να ονειρευτείς μερικά ακόμα παλούκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε ναύτη,

    πιστεύω πως αυτό που πρέπει να κάνεις είναι μάθεις ορθογραφία.

    ή να ενεργοποιήσεις τον ορθογραφικό έλεγχο στον browser σου.

    έλα, δεν είναι τόσο δύσκολο.

    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι κλασικός "φίλε" μου, πες μου για τα ορθογραφικά μου και συνέχισε έτσι, να γράφεις πολλά και να μη λες τίποτα.

    Τελικά μου έδωσες την απάντηση που περίμενα από το blog σας, ρε πούστη είστε όλοι ίδιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γράφω πολλά και δεν λέω τίποτα σε άτομα που γράφουν πολλά και δεν λένε τίποτα.

    Σε άτομα που μπαίνουν για να κράξουν και κάνουν refresh κάθε μια ώρα να δουν αν τους απάντησαν.

    Για να δουν αν μεγάλωσε το διαδικτυακό πουλί τους.

    Σε άτομα που μιλάνε με επιχειρήματα θα απαντούσα με επιχειρήματα.

    Αλλά δεν περιμένω να γνωρίζεις τι σημαίνει η λέξη.

    Άλλωστε δεν ασχολήθηκα εγω μαζί σου αλλά εσυ μαζί μας. Με μια επίθεση που κανονικά δεν επιδεχόταν απάντησης, μιας και προδίδει τη νοημοσύνη και την ποιότητα αυτού που την έγραψε.

    Συγνώμη που παρεμβάλλαμε τις απαξιωτικές μας απόψεις στον ταλαίπωρο και ανεπαρκή ψυχισμό σου.

    Αλλά ξέρεις κάτι;

    Σάλτα και...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. einai anagh tou anthrwpou i entaxh tou se ena koinoniko sunolo k panw s auth exoun pathsei polla sumferonta..file sailor ine kalutera na agnoeis mia pragmathkothta pou dn se antiprwsopeuei ap to entaxtheis s auth k na foreseis tabela mono gia na peisteis oti anhkeis kapou..dexou tin diaforetikothta k to anexarthto pneuma.

    discovery great work..keep it real

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή